-->

2017. november 4., szombat

Amanda Quick - Mire éjfélt üt az óra

2017.11.03-án kiolvastam Amanda Quick - Mire éjfélt üt az óra című regényét. Már korábban is olvastam, valamikor a '90-es évek vége felé. Pontosan nem tudom, de általános voltam, mikor először és utoljára a kezemben járt. Nemrég vettem néhány Amanda Quick könyvet, így ez is köztük szerepel. Imádtam az első betűtől az utolsóig és sajnálom, hogy megint csak hamar véget ért.
Imádom a titokzatos, elbűvölő, romantikus, nyomozós, varázslatos történeteket, és ez az egyik kedvencem. :) Jó lenne így írni. Elragadó, magával ragadó, letehetetlen - volt, hogy kockáztattam a reggeli felkelést azzal, hogy késő estig olvastam -, egyszerűen tökéletes. Csak ajánlani tudom, főleg azoknak, akik ismerik az írónő munkásságát.

Egy másik érdekesség:
Mivel nemrég a kiadóhoz került a regényem, úgy voltam vele, hogy Linda Lael Miller - Vágy és Végzet című regényét szerettem volna ismét kiolvasni, de a könyvtárban már nem volt, de amint tudják, beszerzik nekem. :) Ez a könyv indított el az írói pályámon. Érdekes szempont, hogy annyi regény közepette, ez adott nekem egy támpontot, hogy magam is írni kezdjek. xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése