-->

2018. január 24., szerda

Ősi Vér második könyv

Az Ősi Vér - A Kiválasztottak című regény a sorozat első és bemutatkozó része. A második könyv már kész van, de alapos átolvasás és szerkesztés vár rá. Ebben a részben a vámpírok, démonok és emberek között feltűnnek a vérfarkasok és az angyalok is. Betekintés a múltba és még több szereplő. Egy ideje azon tanakodom, hogy talán egyedül az E-könyvet vinném tovább, de még nagyon messze állok a kiadatástól, hisz amíg nem áll készen a második rész erre, addig nem szeretnék semmit elhamarkodni. Az első könyvvel ezt tettem és akadnak hibái, ám mindezt már nem akarom elkövetni a másodiknál. Szép remények. Csak pozitívan. Ha a külsejét nem is vesszük alapul (ami sok esetben sokat nyom a latban), akkor talán a történet és a szereplők azok, akik valamelyest kompenzálják ezt a hátrányt. Mégsem várom el. Az első könyv kiadásától számítva kb. fél évet szeretnék adni a második könyv kiadatásáig. Persze mindez változhat. Ugyanakkor azon is tanakodom, hogy ideje lenne a többi regényemmel is foglalkoznom, és amelyik hamarabb kész állapotba találja magát, mehet a kiadóhoz. Nem tudok, vagy legalább is nem hallottam olyan íróról, aki egy könyvsorozat mellett párhuzamosan kiadatott volna más könyveket is. Hm... nem is rossz gondolat. Rengeteg olyan regényem van, melyeket félretettem az Ősi Vér miatt. Hébe-hóba, mikor nem tudtam mit írni az Ősi Vérhez, akkor írtam egyik-másik regényem. Talán mégis csak ez lenne a legcélszerűbb. Elvitatkozom még ezen magamban. 😅😆😵😜 A lényegen nem változtat, hogy hibákkal vagy anélkül, de folytatom a könyvsorozat kiadatását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése