-->

2022. április 20., szerda

Sorsháló 2 - Avagy párhuzamos történet kibontakozóban

 "– Éltél már át kényszerleszállást? – hallottam meg ismét Karola hangját és meglepve bámultam rá. Ő csak nézett nagy fekete szemekkel. – Három hónapja egy férfi rosszul lett a gépen. A repülő kénytelen volt visszafordulni. Mikor pedig landoltunk volna, a futómű megadta magát. Ezért is szerettem volna autóval hazamenni.
– Ugye csak ugratsz? – kérdeztem rá. Nem éppen szerettem volna átélni egy kényszerleszállást.
– Feltehetek egy szőke kérdést? – rebegtette meg a szempilláit felém. Bólintottam. – Miért futómű a futómű? Hisz gurul, nem fut. Akkor nem gurulóműnek kellene mondani?
És az agyam lezsibbadt. Karola hangosan felnevetett, mire én fogtam a fejem. Kész voltam tőle. Ezek után negyedóránként fárasztott valamiféle agyzsibbasztó gondolattal, viccel, vagy annak mondható dologgal."
Sokat tanakodtam, hogy mit kezdjek ezzel a regénytervezettel. Korábban jegyeztem fel, mint magát a Sorsháló című regényt, de a történet azon a szálon fut, mint a másik. Szóval, mikor belekezdtem Alex és Szira közös történetébe, tudtam, hogy Karola és Viktor története egybe fog vágni a másikkal, így egy időre talonba helyeztem. Viszont most megint elővettem. Úgy gondoltam, nem jó, ha az ő négyesük ütközik, ugyanakkor esélyt láttam rá, és amíg Alexék története bővült, mindinkább azon agyaltam, hogyan és mi módon folytassam Karoláék történetét. Eskü csak öt oldal jelenleg, mivel mint mondtam/írtam egy időre, jó időre talonba tettem. Ez a kis szösszenet is Karoláék röpke találkozásának eredménye. Tudom, nem vagyok lelkes humorista. Tőlem akkor ennyire futotta, de benne marad. Igen, elviekben egy szerelmetes történet lett volna, eredetileg, de nálam ez nem olyan könnyű, és már az első betű leütésénél tudtam, hogy kell valami, ami felpezsdíti az ő történetük. És mikor Alexék története a képbe került, na igen... de azt se akartam, hogy a két történet egyezzen. Ja... csakhogy nem hagy nyugodni, szóval, amint 5-nél több oldal válik belőle, akkor mehet is a Nuuvellára, mint a Sorsháló 2. Majd még kigondolom, hogy ez legyen-e a címe, de mint mondottam, a négyes ütközni fog így is, úgy is.
Viszont még van egy regénytervezet, ami jóval megelőzi az Ősi Vért. Az volt az első komolyabb regényem, amibe belekezdtem, de az Ősi Vér által ezt is és a többit is félretettem. Úgyhogy egy kis átalakítás, olvasás, javítás után landolni fog a Nuuvellán. Annyit lehet róla tudni, hogy misztikus (ki hitte volna?), Angliában játszódik, és igen, van benne romantica, de... B-B.Sz. hamarosan.
Közben elővettem egy másik regényemet is, ami szintén arra várt, hogy leporoljam. Itt csak maga a szereplők voltak meg, valamint az alap story. Úgyhogy tegnap sikeresen nekiálltam, kemény két oldalt sikerült belőle összehozni. Mit kell tudni róla? Nem misztikus. Magyar. Romantikus. Ebbe már nincs véreres jelenet. De mindent sorjában. Legalábbis ez a terv. Mára ennyi.
xoxo
U.i.: Ja, van még egy misztikus magyaros regényem, az is hamarosan odavarázsolódik a Nuuvellára. Idő kérdése.
xoxo

Ez a bejegyzés a facebook oldalamról való, még 2022. április 14-én írtam.
Azóta... eltelt 6 nap. Az írás beindult. Néha tényleg jó az, ha parlagon marad néhány megkezdett történet, mert eljön a pillanata és tök jó, mikor az ember ráérez a dologra.
Viktor és Karola története nemrég még 5 oldalból állt, azóta lett 28 oldal. Pedig tartottam attól, hogy nem lesz ebből semmi. Az ő történetük jelenleg sokkal másabban indult, mint az Alexéké, szinte nem is mondanám meg róla, hogy majd bonyolódni fog a helyzet, de rendesen. Mert nem lesz itt egyenes pálya. Egy kicsit könnyedebb hangvételű, amit szeretnék majd átfordítani, kifordítani, befordítani és ráfordítani. Csak egy kicsit kell még megdolgozni a szereplőket. A hosszú hétvége és a négy napos szabadság még mellé ezt eredményezte. Örülök annak, hogy a kettősöm el kezdte felépíteni a kis történetét, amit majd még inkább építeni fognak. Nem lesz agyonbonyolítva, de nem akarom zökkenőmentessé tenni a célt.
A szereplők bemutatása akkor kezdi meg a sort, ha az első rész landol a Nuuvellán. Pontos dátumot erre nem írok, mert annyira nem tartom be a határidőket, mint ahogy azt szeretném. Szóval, még egy ideig Sorsháló 2-ként fogom említeni, még gondolkodom, mi legyen a cím. Vagy ha marad a cím, akkor kell egy alcím. Nem beszélve a fülszövegről *sóhaj*.
Ennyi mára. Folyt.köv. valamikor ugyanitt ugyanekkor.
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése