-->

2018. január 25., csütörtök

Jayne Ann Krentz - Az átok (Álomfény-trilógia első könyve)

2017 decemberében kezdtem el olvasni. 2018.01.25-én olvastam ki.

Az Álomfény-trilógia első könyve, mely a jelenben játszódik.
A második könyv a múltban játszódik: Amanda Quick - Az Égő Lámpa.
A harmadik könyv a jövőben játszódik: Jayne Castle - Az Éjféli Kristály.

Szóval, az első könyvet sikeresen kiolvastam, hamarosan folytatom a másodikkal. Már most túlbuzgón kíváncsi vagyok.
Jack Winters és Chloe Harper történetét olvashatjuk. A központban a Winters-átok és a lámpa. Nem egy egyszerű átok, se nem egy egyszerű lámpa, aminek a neve Égő Lámpa. Furcsa volt számomra az Arkane jelenbéli mivolta, de hozzá lehet szokni. Végül is két ősi családról szól, akik nemcsak a jelenig jutottak el, hanem a jövőt is uralják. Mindig is érdekeltek olyan családfák, melyek visszanyúlnak akár a 17-18. századig, hanem még annál is tovább. Érdekes történet, álomfényfejtőről, Winters-utódról, titkos társaságról, olyan készítményről, melyről nem tudnak leszokni csak úgy, és ha mégis valaki megteszi... nem biztos, hogy jó vége lesz. J&J, Las Vegas és a különleges szenvedély, mely összekapcsolja a két főszereplőt. Mindvégig érződik a múlt, melyet meg-megemlít, összeköt a szerző a többi könyvvel. Ahogy szokták mondani: a szálak összefutnak, találkoznak és végül eljutnak a végkifejletig. Az írónő misztikusan hat az emberre. Voltaképp akármelyik könyvét is olvasom egyszerűen lenyűgöz vele. A történet, a szereplők, ahogy egymás után kapcsolódnak össze a dolgok, az érzelmek misztikus és emberi vonala mind fantasztikus hatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése