-->

2024. július 23., kedd

MD által szerkesztett szereplőim az Ősi Vérből - Semyaza, Gabriel és Michael

 Ezt még akkor csináltam, amikor utoljára Satorut töltöttem fel a blogba. Csak nem volt kedvem foglalkozni, és elmaradtam velük.

Szóval, jöjjenek a képek:

Akár írhattam volna az előzőhöz is, hogy az a bizonyos sztereotípia. Mintha kötelességből készítenének ilyen képeket. Azért tényleg nem így képzelem el az én angyalaimat és démonjaimat. Mintha másképp nem lehetne őket elképzelni.




Semyaza. Ennyit írtam be és ezeket adta be. Egy ideig csak pilláztam, hogy ez miféle szerzet akar lenni? Hát nem Semyaza, aki démon, ráadásul a Hét Démoni Fivér/a Hét Arkdémon vezetője.



Aztán egy kicsit próbáltam finomítani, és további képek születtek, megint csak másképp. Viszont a háttérben lévő kastély hajaz a Pokol Királyának kastélyára. Ezért nem tudok haragudni. De mi ez a pata szerű képződmény?





Gabriel és Michael. Nem. Nem ikrek. Fivérek az tény, de nem ikrek. És nem is egyszárnyú angyalok. Ki látott már olyat?













Drága angyalok! Kik a fényességben élnek. Ha jól rémlik, akkor először Michaellel kezdtem, utána jött Gabriel szerkesztésre váró képei. Hát igen. Megint csak nem az elképzeléseim eredményei születtek meg.

Michael

Michael





Gabriel

Gabriel

Gabriel


Még elfogadhatóbb, mint az eddigi legtöbb, amit készítettem.

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése