-->

2024. július 6., szombat

MD által szerkesztett szereplőim az Ősi Vérből - Christina Downer

 Az Ősi Vér egyik főszereplője:

Beírtam a szereplő nevét, csak a nevét:




Az elgondolás messze felülmúlta a várakozásomat. Na bővítsük a kört.

Christina Downer, fiatal harcos, démonharcos, vámpírharcos, vérfarkasharcos, kiválasztott. Ezeket a szavakat használtam. Lehet nem ártott volna másképp, és pontosított verziót megfogalmazni.
Na kezdjük újra.





Fiatal harcos nő, kiválasztott szavakat használtam. Szerintem bővítem a keresést.

Majdnem jó: démonvadász, vámpírvadász szavakkal bővítettem és ezeket kaptam:



Sejtette mit akarok kihozni belőle, amikor odaírtam, hogy szőke hosszú haj, kék és vörös szem:

Szarvak 😏



Még próbálkoztam néhány képpel, és van még kettő, ami tetszik:


Nem egykönnyű azt elérni a programmal, hogy azt mutassa, ami az elképzelés, de már ennyi is jó.
xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése