-->

2024. július 6., szombat

MD által szerkesztett szereplőim az Ősi Vérből - Archer

 Mikor rábízod egy képkészítő programra hogyan látnád viszont kedvenc karaktered?

Warrior man, red hair címszóval:

Hát igen... a gondolat jó volt, összességében még elmenne... de... miért szakállas? (Véletlenül red helyett rad-ot írtam) :D





És egy másik: Itt már tényleg red van írva.





És a szakáll maradt. Viszont tetszik, hogy majdnem mindegyiknél vörös köpeny is van. Archer köpenye eleve vörös, mint a haja, szóval ez már egy jó pont.

Most hozzátettem a demon szót:





Miért lett szarva? Nem értem. Mikor démonról van szó, oké démon, de nem szarv démon!!!

És nincsen neki semmiféle tetoválása. Az utolsó kép még okés lenne, mert tökre cuki, de az előtte lévő a pink hajával... 😏

És most beírtam magát az Archer nevet/szót. Szót ért belőle:





Szerintem pihentetem a dolgot. Jöhet a következő.

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése