-->

2024. július 23., kedd

MD által szerkesztett szereplőim az Ősi Vérből - Luther és Masha

 Luther és Masha. A vámpír fejedelem és a vámpírok királynője. Utóbbi címet Lilith birtokolja igazából, de Luther úgy gondolta ezt a címet Masha jobban megérdemli.

Már egy ideje tanakodtam azon, hogy folytassam e a szereplőim alakítását a képkészítő programmal, de nem tudtam ellenállni, sem kihagyni.

Szóval, ezek a képek születtek róluk:

Mit ne mondjak, sajátos elképzelései vannak a vámpírokról, főleg a nagy fogakról. Ezeket leszámítva majdnem jók lettek a képek. Nem kimondottan így tudnám őket azért elképzelni.








Hegyes fogak, hegyes fülek.


















Párként is megpróbáltam őket, de ezzel sem nyertem. Igaz, hogy fiatalok, ami nem vitás, hisz vámpírok, de azért nem ennyire. Mintha még tinik lennének.

☝Az ő párosuk majdnem jó. A lány még elmenne, de a fiú nem éppen. De még mindig nem tudom hova tenni például a lenti képen a hatalmas fogakat.👉
xoxo

1 megjegyzés:

  1. Kedves írónő! Nagyon örülök hogy tervezi a sorozat ekönyvként kiadását, szívesen megvásárolnám és még szerintem sokan mások is. Örömmel várnám.

    VálaszTörlés