-->

2017. december 10., vasárnap

Brenda Joyce - Félelem és szenvedély

2017.12.10-én olvastam ki.
Brenda Joyce - Félelem és szenvedély

"Lady Blanche Harrington nem hisz a szerelemben. Régebben Rex de Warenne megdobogtatta a szívét, de útjaik már jó ideje nem keresztezték egymást. Amikor azonban a fiatal lány az öröksége miatt Cornwallba utazik, az élet úgy hozza, hogy pont Sir Rex házában kénytelen megszállni. Nem kerülik el a figyelmét a házigazda tüzes pillantásai, és megsejti, hogy a férfi határtalan szenvedélyt tud ébreszteni egy nőben. A lady szíve körül lassan olvadni kezd a jég. Lehet, hogy ilyen a szerelem? De akkor miért vegyül ebbe a boldogító érzésbe nyomasztó félelem is?"
Már egy ideje terveztem, hogy elolvasom a könyvet. Ennek már szerintem kb. fél éve is van. Amikor is letöltöttem a E-könyv mintát és el kezdtem olvasni, már akkor tudtam, hogy meg kell szereznem. És nemrég megrendeltem a könyvet, mert már nem akartam várni. Egy kicsit félretettem Amanda Quick könyveit, de nem végleg, hisz csak arra az időre tettem le, amíg Brenda Joyce könyvét ki nem olvastam. A de Warenne-dinasztia 10. része. Úgyhogy van mit bepótolnom a sorozatból. Amit viszont nem bánok, hogy ez a könyv lett az első, amit olvastam az írónőtől és a sorozatból.
Igaz, valamiért emlékeztet arra, hogy talán nagyon régen már olvashattam, mert vannak benne részek, amik felrémlettek előttem, de ennek ellenére a szívemhez nőtt. Szerettem olvasni a sorait. Blanche és Rex kapcsolata, az önmagukkal és egymással vívott csaták, ahogy viszonyultak a másikhoz, ahogy közelebb engedték egymást a másikhoz, a gondolataik, melyek felkavarták még az álló vizet is. Nagyon tetszett a felépítése, a történet és a szereplők. A múlt árnyékai nagyon hatottak rám, hogy emiatt képes valaki elrejtőzni a világ elől, majd megnyílni valakinek, és amikor úgy tűnik sikerül révbe érni, valami meghasad és komoly, elszánt döntés születik a saját védelmében, közben kínok, kétségbeesett gyötrődések kellős közepébe kerül, míg végül mindezt egy gyakorlott és tapasztalt erő megragadja és megvédelmezi. Szeretem, ahogy a legtöbb témában őszintén nyilvánulnak meg, miközben el-elpróbálnak rejtőzni a saját titkaik és félelmeik előtt is.
Az eredeti címe The Perfect Bride, a magyar címe viszont Félelem és szenvedély. Ha azt nézzük, akkor mindkét cím találó, mégis az utóbbi valamiért azért áll közelebb ehhez a könyvhöz - saját vélemény! -, mert ezek az erős érzelmek végigkísérik a történetet és a szereplők életét. Ugyan még csak egy kis részletet ismerhettem meg a dinasztia világából és a szereplőkből, de már most tudom, hogy a többi is magával fog ragadni. Fantasztikus, lebilincselő, mélyről jövő és félelmetesen szenvedélyes. Én így jellemezném a könyvet. Csak ajánlani tudom!!! 💗😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése