-->

2017. október 27., péntek

Egy kis szösszenet

Ahogy már írtam, nem az elképzelt borítótervem lesz a végleges borító a könyvemnek. A kiadó által a 123rf.com oldalon van rá mód keresgélni képeket a borítóhoz. Na, itt választottam ki kettőt. Az első az elképzelt borítótervvel tudtam elképzelni, amolyan háttérnek. Egyéb okokból kifolyólag döntöttem a második kép mellett. Igen, most ez is, mint a könyv címe és fülszövege még nem lesz bemutatva.
Időközben kellett némi változtatást eszközölnöm a regényen a kiadó kérésére, amit nemrég végre is hajtottam és kicseréltem a módosított dokumentumra a régit. Sosincs könnyű helyzetben az ember, főleg ha rólam van szó. Már pedig én szeretném, ha minden gördülékenyen alakulna, de ebben sosem én határoztam. Az életem eddigi rögpályája is ezt mutatja. Szóval, valamikor a nem túl távoli jövőben talán arra ébredek, hogy végre megszületik a regényem könyv formátumban is. Aztán úgy tervezem, hogy egy kis pihenőre megyek, amíg folytatom a folytatást. Mára ennyi!!! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése