-->

2017. október 24., kedd

A fantasy regényem elküldése a kiadóhoz

2017.10.24-én a hajnali órákban feltöltöttem a kiadó oldalára a regényem az instrukcióval és más egyéb dologgal együtt. Nem tudom, hogy mikorra lesz várható. Úgy gondolom, idő kell hozzá, hogy megjelenjen. Úgy gondolom, mindig az első lépés a legnehezebb, még akkor is, ha már régóta várjuk ennek a lépésnek az eljövetelét. Én ma megtettem, hosszú évek óta várva ezt a pillanatot. A bizonytalanság mégis ott motoszkál bennem. Milyen lesz? Miként fog tetszeni másoknak? Mi lesz a véleményük az olvasóknak? Mennyire tudom fenntartani az érdeklődést? Mert ugyanis nem csak egy halovány szikrát szeretnék csiholni ebből, de hát mindennek két oldala van, hanem több.
Megpróbálkoztam a borítótervvel. :) Igen, kissé szürreális, főleg, hogy én alkottam. Na mindegy! A lényegen nem változtat, hogy jobb is lehetne az eredmény, de azt hiszem, nem először pötyögtem azt, hogy nem vagyok egy profi művész e téren.
Az igazsághoz viszont hozzátartozik, hogy az elképzelt borító helyett más lesz. Ez érthető, nem vagyok egy profi rajzoló, sosem voltam az, a poén csak az, hogy pont ebből érettségiztem. Mi a tanulság? Fogadj fel egy profit, aki megtervezi neked a borítót és hagyd az elképzeléseidet megalkotni más keze által. Büszkeség=balítélet. xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése