-->

2017. november 6., hétfő

Fantasy regény E-könyv



Már pár napja a fantasy regényem megjelent E-könyv formában, de még várni szerettem volna a megosztásával. A továbbiakban viszont már nem lenne értelme halogatni.
Nem valószínű, hogy megütöm azt a mércét, amely sok fantasy regény kiérdemelte a legjobb helyet az olvasók körében. A regényem mégis a szívem csücske, ahogy sok írónak a saját regénye.
Hogy ki és miként fogadja, csak remélni tudom a legjobbakat, ugyanakkor nem várhatom el, hogy mindenkinek ugyanúgy tetsszen, mint nekem. Persze bizakodni lehet.
Ha évekkel korábban tettem volna egy próbát a kiadásával, akkor nem kaptam volna teljes sztorit, nem lenne benne sok szereplő és cselekményszál. Elhamarkodott, összecsapott, és túlzott lányregényt kaptam volna. Az utóbbival nem lett volna gondom, és nincs is, de ahogy egyre bővült a történet, úgy változott az egész felépítése is, és így el kellett határolódnom attól, hogy csajos regényt adjak ki a kezemből.
Hogy a sok szereplő, cselekmény, helyszín, idő mennyire válik be, fogalmam sincs. Hogy mennyire kiforrott a történet, mennyire színesek a szereplők és mennyire érdekes, azt maga az olvasó fogja eldönteni. Ezért is nehéz mások szemével látni a regényt.
Szóval, bármi is adódik az életben, azt el kell fogadni.
A címmel kapcsolatban sokat kellett tanakodnom. Az eredeti címe más volt, de mivel hat részből tevődik össze és a történet sem egy személyről szól, így mást kellett kitalálnom. A fülszövegen is sokáig gondolkodtam, mire nehezen, de összeeszkábáltam valamit belőle. Hát, hogy mennyire figyelemfelkeltő, azt szintén az olvasók fogják eldönteni. Sosem tudtam jó fülszöveget írni. Ha netán mégis úgy döntenél, hogy elolvasod egyszer a könyv első részét, örülni fogok neki, hisz nem csak magamnak írtam. Vajon mit éreztek az írók, amikor az első regényüket kiadatták? Vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Azt hiszem a szavak helyett jöjjön az elkerülhetetlen. A fantasy sorozat első része. xoxo

Ezen a linken keresztül eljuttok a publioboox.com oldalára:


A világ, amelyben élsz, megváltozik.
A világ, amely az emberek tudatában létezett meg fog szűnni létezni.
A világ rendje örökre megváltozik.
Egy ősi jóslat a Kiteljesedés útjára lépett. Egy Kiválasztott létezik csupán, ki az Ősi Vér ellen harcol.
A Kiválasztottakról szóló mendemonda már akkor szárnyra kapott, amikor még a Régi Rend uralkodott, és a világot úgy nevezték, hogy Éden. Az utolsó mészárlás lassan tizenhárom éve volt, amikor eljött a Trónfosztás kora és beköszöntött a Katasztrófa mindenki életében. A Pokol Királya visszatért hosszú száműzetéséből. Senki nem tudta megfékezni. Az Emberek Világát elárasztották a démonok, s a több ezer éves harc folytatódik tovább a Halandók és a Halhatatlanok között.



2017.11.06.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése