-->

2017. december 1., péntek

Ősi Vér E-könyv és nyomtatott könyv

2017.11.28-án jelent meg az Ősi Vér - A Kiválasztottak című regényem E-könyv mellett nyomtatott formában is.
A regény nem került volna a kiadóhoz, ha nincs az öcsém, aki anyagilag - egy bizonyos keretbe összefoglalva! - támogatott volna. És bár lehet, hogy akadnak hibák, melyek észrevehetőek, esetleg én magam sem fedeztem fel, de ennek ellenére örülök, hogy legalább idáig eljutottam.
Hogy valaki az E-könyvet vagy magát a nyomtatott könyvet részesíti előnyben, néhány adatból megtudtam, hogy jobban pártolják még a mai napig is a nyomtatott formátumot. Sokaknál valamiért nem kedvenc az E-könyv. Én megértem, hisz magam is a könyveket részesítem előnyben, de ugyanakkor már olvastam E-könyvet, ami persze a szemnek egy kicsit fárasztóbb.
Az igazság az, hogy már nem akartam sokat váratni szegény regénnyel. 12 éve várja, hogy feltámadjon a laptopból. Ez megtörtént ugyan, de kérdés, hogy mennyire fogják venni. Ami azt illeti, ezt is sokszor kalkuláltam, hisz egy regénynek nagyon vonzónak kell lennie egy olvasó szemében és nem csak külsőleg.
Sokkal tartozom az öcsémnek azzal, hogy lehetővé tette számomra, hogy a regény végre napvilágot lásson. Ezen belül mind a ketten tudjuk, hogy bizonyos keretet nem engedhettünk már meg, így talán akadnak olyanok, akik talán elhamarkodott lépésnek mondhatják a kiadását. De ahogy én magam sem vagyok tökéletes, úgy a regényem sem lehet tökéletes. Én ezt elfogadtam, megbarátkoztam vele, és ha netán egyszer valamikor megtehetem, akkor elfogadhatóbb kinézetet varázsoltatok számára. Szerintem, minden író/írónő úgy szereti a regényét, ahogy van. Igen, persze mindenki törekszik valamiféle elfogadható tökéletességre. Én voltam olyan bátor és ezt egy kicsit felrúgtam. És lehet, hogy a kinézete nem mindenkinek lesz elfogadható és vonzó, de arra gondolok, hogy talán - nagyon talán!, reménykedően talán! - maga a történet mindezt kompenzálja valamennyire. Bizakodok benne. Ha mégsem így lenne, akkor tévedtem. De reménykedem.


Itt a link:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése