-->

2017. november 27., hétfő

Amanda Quick - Legenda

2017.11.27-én olvastam ki a könyvet és meglehetősen rabul ejtett magával. Nehéz volt az utolsó pár oldalt olvasni, hisz csak nemrég kezdtem el. Imádom a legendákat, talán nem véletlenül kezdtem bele ebbe a könyvbe ismét. Igen, ezt is olvastam már korábban. Mit is mondhatnék!!! Imádom a kalóz történeteket, a köréjük szőtt legendákat és azt, ahogy mások próbálják felkutatni ezeket a legendákat. A sajátos kis történet, ahogy egy vidéki lány és egy vikomt összetalálkoznak, összefonódnak, miközben ha kell egymás idegeire is tudnak menni. Különc család, kalózkincs és kalóztitkok, titkos térkép, titkosírással írt napló, szenvedély, csipetnyi humor, és egy kis kaland. Ellentétek, régi család-barát viszály, forró- és hidegfejű gondolkodás, és a remény, hogy mindenki megleli azt a kincset, amire régóta vágyik. Megint ráéreztem az olvasásra, nagyon jót tesz az idegeimnek. 😂 És már fogytán vannak Amanda könyvei, melyeket előszeretettel vettem meg. Persze még akad olyan könyv, amit még nem vettem meg, de majd idővel azokat is beszerzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése