-->

2017. június 18., vasárnap

A regény címe

Sziasztok!

A szerkesztés mellett sokat tanakodtam a fantasy regény címén is. Mivel már volt egy címe azt úgy gondoltam, nem kell majd változtatni. Persze! Álmodtam egy szépet. Igen is kellett. Ahogy változott és nőtt a regény, úgy a cím sem volt már megfelelő. Kár érte, mert mindig így neveztem, de sebaj. Az öcsémet kérdeztem még a múltkor, hogy milyen címet adjak, és ő megadta a választ. Így van egy főcím, amely kiterjed magára a teljes regényre, és egy-egy alcím, ami megkülönbözteti majd őket.
A szerkesztés bejegyzés alatt már írtam, hogy le kell mondanom a két könyvet és legalább 3-4 könyvet kell összehoznom, mert túlságosan nagy a terjedelme a történetnek. És nem akarok senkit sem megrémiszteni. :)
Na már most az eredeti felállás szerint két könyv lenne, és annak már meg is van a címe és a mellérendelt alcímek is. Csakhogy a terjedelem miatt bővíteni kell a könyvek számát is, és azoknak se árt alcímet elővarázsolni. Szóval, megint egy nagy kérdőjel magasodik a fejem fölé. Imádom az ilyet. De végül is én akartam fantasy regényt.

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése