-->

2011. szeptember 21., szerda

Török Krisztina Dorina alias Christin Dor

Török Krisztina Dorina alias Christin Dor 

A nevem Török Krisztina Dorina. Kb. 10 éves koromtól kezdve érdekel az olvasás és az írás. Az első könyv, amit kiolvastam egymagam minden segítség nélkül és ami az írásra is késztetett az Linda Lael Miller Vágy és Végzet című könyve, ami tele van érzelemmel, meghittséggel, szenvedéllyel és olyan szereplőkkel, akik nem csak úgy le lettek írva, hanem mintha éltek is volna. A történet az elejétől a végéig izgalmas, tele humorral, tragédiák sorozatával, kibontakozó szerelmekkel, és még megannyi élvezhető részekkel.
Ez időtájt lapokra, füzetekre írtam a történeteim. Ma is fennmaradtak ezek a füzetek és lapok, bár még eddig nem állt módomban a számítógépbe is bevinni azokat. Akkoriban nem volt számítógépem, de nem is érdekelt, hogy épp hova írogatok. Először különböző sorozatokból, könyvekből gyűjtöttem össze az íráshoz valókat, de ahogy nőttem és fejlődtem, úgy egyre csak a fantáziámra és a magam ötleteire volt már szükségem és amikor megkaptam életem első számítógépét kezdtem el írni már a saját regényeimet.
Csak hogy nem mindegyik van még befejezve, mert akárhányszor elkezdtem valamit nem fejeztem be, de mindig újba kezdtem és addig vittem, amíg volt ihletem hozzá. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy megmutassam elmém azon oldalát, hogy tudok írni és szeretek írni. De az íráshoz nem elég az, ha van az embernek ihlete, elszántság, kitartás, koncentráció, és a nagymértékű fantázia szükséges. Ugyanakkor ahhoz, hogy egy regény megjelenjen kell egy név is. Sokáig tanakodtam azon mi lehet a megfelelő név a számomra. Csak pár nevet gyűjtöttem össze, de egyik sem hangzott úgy, ahogy azt én szerettem volna. Aztán 2009 körül belém csapott a felismerés, hogy a Krisztina és a Dorina nem is olyan rossz hangzású egybe, vagy épp külön. Így a Krisztinát átalakítottam angol verzióra és lett belőle Christin, a Dorinát is átalakítottam angolra, így lett belőle Doreene. De ez sajnos még nem volt az igazi. A Török családnév elég érdekesen hangzik, hogy Toeroek, de ezt inkább hanyagolom, még ha valamivel fel is dobnám az írói nevem. De aztán a sok becenév végül megadta a tökéletes verziót, ami még engem is igazol: Christin Dor. Sokan összetéveszthetik a Christian Dior-ral, de nem ez a lényege. A Christin Dor azonnal megragadott és úgy döntöttem ez lehet a befutó. Ezt a nevet sokféleképp használom: christindor, Christindor, ChristinDor, Christin Dor.
Mivel ez a blog azért jött létre, hogy regényeimet egyszer kiadjam úgy döntöttem egy kis előzetes nem árt ha van. Az a lényeg, hogy hamarosan útjára bocsátom a fejemből kipattanó történeteket vagyis annak egy rövidke momentumát, ugyanakkor a szereplőket is be szeretném mutatni, hisz mégis csak ők azok, akik átélik.
2010. szeptember 14., kedd

PUSY.SYA.KRISZTA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése