-->

2019. március 20., szerda

Ősi Vér ötödik könyv - Szerkesztés alatt 2. rész

Ősi Vér - Ötödik könyv:
Főcím mellett az alcím 100% (Nem "Ötödik könyv" csak még kódolt)
A fülszöveg 0% - ne is kérjetek meg rá, hogy ezen ügyködjem.
A történet még szerkesztés alatt, de reményeim szerint, kegyetlenebb az előző négy történetnél.
Oldalszám: 542. Újraszerkesztés következményeként: 536 oldal. Csakhogy legyen mit olvasni.

És immár elérkeztem az Ősi Vér utolsó előtti fázisához, ami azt eredményezi, hogy talán már a hétvégén el tudom kezdeni a 6. rész szerkesztését és továbbírását, ugyanis azaz egyetlen rész, ami félig van csak meg, és az lenne elviekben az utolsó rész. Hjaj!!!😀😉😲😢
Jelenleg az ötödik rész az én kis favoritom, nem mintha a többi ne lenne az, de hm... na igen. És a gondolat, hogy hamarosan befejezem, egy kissé furcsa érzés: olyan jó és szomorú is, hisz hosszú évek teltek el, mióta megálmodtam az alap sztorit, és mennyit változtattam rajta. Ragaszkodtam hozzá, és talán ő is hozzám, emiatt a többi regényem parlagon maradt. Hogy azokat mikor folytatom, rajtam múlik, de jómagam úgy tervezem, hogy miután a 6. résszel is végzek, egy kicsit megpihennék, persze lehet nem sokáig, hisz vannak az Ősi Vér mellett további terjedelmes regényeim, amiket szeretnék legalább egy év alatt befejezni. 😞😖😋💭
Már alig várom.
Majd még jelentkezem.
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése