-->

2018. június 1., péntek

Ősi Vér második könyv 6. rész

2018.06.01., péntek 23:37

Ha úgy nézzük, akkor kész az Ősi Vér második része 420 oldallal. Természetesen még kell egy teljes átolvasás és a szerkesztési munkálat sem marad el, hogy tudjam csökkenteni az oldalszámot. Ezúton viszont elkezdhetem az Ősi Vér harmadik részét is. Még jó, hogy csak a hatodik részével van gondom, ami nincs teljesen befejezve. 😀😂
A második könyv kiadatása még várat magára. Amint a harmadikkal végzek, eldöntöm, hogyan tovább. De már most látom, hogy hosszadalmas időszaknak nézek elébe, és nem fogom hagyni, hogy a nyaram pötyögés nélkül teljen. Ööö... van olyan, hogy írói szabadság? Kb. fél évre lenne szükségem, hogy mindezt befejezzem. Egy másik fél évre, hogy kipihenjem a vele való küzdelmet.
A második részhez tartozó könyvborító keresése folyamatban van ugyan, de eddig nagyon nehéz dolgom van, hogy a megfelelőt találjam meg neki. A fülszöveghez még hozzá se láttam. Még bele sem gondoltam. Kész szenvedés lesz.
A harci jeleneteket próbáltam érdekesebbé, feszültebbé tenni, de leírva megint más, mint elképzelve, úgyhogy valamelyest be kell vetni a fantáziát, hogy lássa maga előtt az ember a cselekményt.
Igyekeztem a vérfarkasok életét is bemutatni, mint a vámpírokét is, de nem hanyagoltam el a többi lényt sem. Az előző részben megismert szereplők mellett számtalan más karakter feltűnik. Szerencse, hogy belepréseltem őket ennyi oldalba. A cselekmény a jelenben és a múltban egyaránt játszódik, így talán nem annyira egysíkú, de ezt mindenki maga fogja eldönteni. Van benne egy-két könyörtelenebb helyzet is, szomorú pillanatok, érzelmi küzdelmek. Utalások a következő részekhez. És a megingathatatlan Archer. Hm...
Ennyi volt mára.
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése