-->

2018. február 26., hétfő

Regénymorzsák

Régebben azt hittem, a regényírás olyan, mint az alvás-ébredés fázis: egyik pillanatban még alszom, a másikban fent vagyok, és minden a helyén van. Bár így menne. Vannak írók, akik évekig írnak egy regényt, vannak, akik hetek múlva már a piacra dobják a könyvüket és belevetik magukat a következő történetbe. És szerintem vannak olyanok, akik képesek egy regényt évekig írni, mint én, de közben mellette termelődik a többi regénytervezet. Vagyis nagyon remélem, hogy ezzel a problémával nem vagyok egyedül. Ugyanakkor tudom, hogy ez nem helyes. Mégis ezt tettem évekig. Írok egy fantasy regényt: Ősi Vér. Ennek az első könyvét kiadattam a kiadóval. De még nincs vége, hisz összesen hat részből tevődik össze. Emellett számos más regényem várja, hogy egyszer befejezzem azokat. Sajnos úgy érzem, hogy mindez már lehetetlen. Annyi évet elvett az Ősi Vér megírása, hogy elhanyagoltam a többit. Úgy hogy elhatároztam, amit nem tudok megjelentetni, hát itt a blogon megteszem. Persze lehet, a végén meggondolom magam. Nem tudom. Majd kiderül. Szóval, belevágok, és lesz, ami lesz alapon folytatom a regényírást. xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése