-->

2018. február 18., vasárnap

Ősi Vér második könyv 2. rész

2018.02.18.
Átolvastam a második könyvet. Ezáltal alaposan felmértem a terepet, a szereplőket, az eseményeket és... na igen... van, amit változtatnom kell még rajta, írtam bele néhány bővítést, kijavítottam néhány vesszőhibát meg hasonlókat, a szóismétléseket még eztán fogom kijavítani stb... Jelenleg 416 oldalt foglal magában. Ennek túlnyomó része a múltban játszódik, számomra tele mindenféle érdekes dologgal. Néhány szereplő életébe való betekintés, hogy miként váltak azzá, amivé formálta őket saját döntéseik és a sors. Lesznek kiélezendő párbajok, egymás iránt táplált harag, megvetés és a nyers erő, hogy ki lehet a jobb. A második könyv eseményei azért is lehet érdekes, mert itt összehoztam a bandát mind Halhatatlanok, mind Halandók szempontjából. Jelenleg ennyi lenne, aztán majd jön a többi. xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése