-->

2018. január 10., szerda

Ki a kedvenc szereplőm? 1. rész

B.U.É.K!!! Először is.
Ez az első posztom 2018-ban!!!

Ki a kedvenc szereplőm? Természetesen az Ősi Vér - A Kiválasztottak című regényemből.
Vagy inkább kezdjük azzal, hogy miképp is találtam ki a szereplőket?
Hogyan születtek meg?
Vegyük a két főszereplőt: Shiba Satoru és Christina Downer.
Az elképzelés valahogy úgy kezdődött, hogy kell egy főbb szereplő. De ki legyen az? Vagy kik legyenek azok? A Prológus adta az alaphangot, hisz tudtam, hol fog játszódni. Tudtam, hogy kell egy női és egy férfi karakter a sok más szereplő között, akik valamelyest kiemelkedhetnek közülük. Itt jött a képbe Satoru. Könnyű volt megformálni, hisz anime/manga rajongóként volt már egy elképzelés, de tudtam, hogy nemcsak ezen az ágon fog haladni a karakter felépítés. Folyamatában hallgattam japán dalokat, böngésztem a japán neveket. A nevek nem mindig jöttek olyan könnyedén, de voltak olyan szereplők, akiknek könnyen megtaláltam a megfelelő nevet. Ilyen volt Satoru is. A név meglett, jött a karakterépítés. Olyasmi figurát képzeltem el, aki tetterős, lázadó, vakmerő és persze jóképű is. Ugyanakkor ezek mellé társul a sötét múlt, a meg nem értettség és a rendíthetetlen akarat. Ő lett a regény főszereplője, miközben tudtam, hogy kell egy női főszereplő is. Akkor még Christina karaktere sehol sem volt, még akkor sem, amikor elkezdtem írni az első fejezetnek valót. Írás közben került előtérbe és kezdett felzárkózni Satoru mellé. Igen ám, de két ugyanolyan erős karakter nem fér meg egymás mellett és így tudtam, hogy két külön helyen kell élniük. Satoru megmaradt Tokióban, Christina pedig San Franciscoban.
A helyszínek választása: Tokió nem egy anime/manga helyszíne. Imádom, pedig még nem jártam ott. Tele van nyüzsgéssel, de megvan a maga csendes kis világa. Minden a helyén van, ám egy ismeretlen szemében ez káosznak is mutatkozhat. Persze felötlött a kérdés: mi van, ha pont a helyszínválasztás lesz az oka annak, hogy nem kérnek a regényből? Egyszerűen nem érdekelt.
Tokyo Tower/Tokiói torony: Megint csak anime összefüggés van benne. A Tokiói torony Tokióban, azon belül is Minato városrészben található. Maga Minato pedig szintén alapvető helyszín a regényben.







San Francisco: bármily furcsa a Bűbájos Boszorkáknak köszönhetem ennek a városnak a különlegességét. A nevének a hangzása, az elrendezése mind-mind azt adja, ami kellett Christina életében. Magány, különcség, erő és öntudatosság. A két város elég nagy távolságra van egymástól. Ráadásul mindkét városban megvannak a maguk kis hatalmi harcok.


Christina és Satoru jelleme sokban hasonlít, de különbözik is. Miután Christina karaktere felbukkant, kezdte átvenni a hatalmat a regényben, de Satorut sem akartam elnyomni, hisz mindkettő fontos. Ám egy olyan világban, ahol különböző lények élnek s vetekszenek egymással, kellenek a segítők is.
Na, itt kezdődött a szereplőáradat!!!
Satoru segítői: Red Dragons bandatagok. Olyasvalamit akartam, ami férfias, bajtársias és eleven. (A férfias kifejezés nem a nők ellen irányul!!!) Mint egykoron voltak lovagok, akik együtt harcolnak a végsőkig. Katonák, akik ha kell, feláldoznák magukat a közös célért. Barátok, akik egymás mellett harcolnak és védnek. Valami ilyesmire gondoltam, mikor a banda kezdett alakulni előttem. Igen ám, de nem akartam gyalogos vadászokat. Lovak ne sérüljenek az én regényemben. Így hát... jött a motoros gondolat. Miért is ne? Egyszerre lehetnek szelídek és vadak. De kell egy név. Imádom a sárkányokat, szeretem a vörös színt. Red Dragons. A két legrégibb társ és jóbarát: Yoshi és Kaoru.
És akkor itt jön Will Sky!!! Szívem csücske a boszorkányság. Előző életemben bizton boszi lehettem, mert egy fantasy nem lehet meg mágia nélkül. Will karakterét is könnyedén megformáltam. Egy erős boszorkánymestert akartam, aki megvédi a védencét, követi az elveit, de vannak buktatói. A neve: valamiért a William nagy kedvenc úgy, mint Shakespeare vagy a herceg. A Sky: na igen... Röviden ennyi. Szóval, így született meg Will Sky.
Christina segítői: Gabriel és Sebastian. A két ellentétben álló figura, akik a szívem másik csücskei. Egykoron két olyan oldal erősítői, melyből kiszakadtak. Mindketten másképp tanítják és védelmezik a lányt. Mindkettőnek megvan a saját története, de ez majd csak később kerül terítékre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése