-->

2018. május 13., vasárnap

Amanda Quick - Kissé gyanús

2018.05.12-én olvastam ki. Tobias March és Lavinia Lake sorozat első könyve. Miután elolvastam a másodikat és a harmadikat már azon voltam, hogy valamikor megveszem az első könyvet, de úgy tűnik, valaki telepatikus úton megelőzött, és a hétvége előtt ott volt a bolt könyvespolcán, én meg csak azért is megvettem. 💗😀
Eszményi könyv. A két főszereplő találkozását és hajmeresztő vállalkozását mutatja be. Nincs elcsépelés, vagy huzavona. A párbeszédek itt is nagyon tetszenek, szórakoztató, lebilincselő, nevettető és fantasztikusan jó.
Tobias és Lavinia erős akaratú, akik a saját fejük után mennek és nem szeretik, ha beleszólnak az életükbe, de az élet úgy hozza, hogy nekik kettőjüknek össze kell dolgoznia. Nincs mese. Mindketten makacsul ragaszkodnak az elveikhez, és próbálják irányítani a néha irányíthatatlanná váló helyzetet, leginkább egymás között.
Lüktető szenvedély, titkos és alapos nyomozás, az apró részletek egyébként döntő fontosságúak egy-egy ügyben. Titkok, hazugságok, félrevezetések, elengedhetetlen szópárbajok és az egymásra találás. Annyira imádom!!!
Furcsa viaszszobrok. A férfiszemnek való galéria. Egy régi ismerős felbukkanása Itáliából. És egy kis csavar, ami még több szálat hoz össze. Nem tudok kivetnivalót találni benne. A fordulat még engem is meglepett.
Most is csak azt tudom mondani, hogy szeretnék még legalább egy történetet Tobias és Lavinia életéből. Annyira jó párost alkotnak. Felemelő, könnyed és megunhatatlan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése