-->

2018. április 8., vasárnap

Amanda Quick - Lekésett esküvő

2018.04.06-án olvastam ki.
Megint egy nagyszerű könyvet tarthattam a kezemben. Végig sziporkázott a történet, imádtam a szereplők között felvillanyozó párbeszédeket, a kémkedés izgalmait, és a forró szenvedélyt.
Tobias March és Lavinia Lake nyomozópárosát mutatja be, persze ez a könyv az írónő harmadik könyve erről a párosról, tegnap kezdtem meg a második könyvet, majd még be kell szereznem az első könyvét is. Általában egy sorozat második könyvével szoktam kezdeni, mindig vagyok olyan szerencsés, hogy a középső kerül először a kezembe. De most kivételesen a harmadik részét olvastam el, így most visszafele haladok a sorban.
És még mindig lenyűgöz az írónő írásai, ahogy a történelmi szálakat vezeti. Érdekes párost alkot Tobias és Lavinia. Tényleg kíváncsi lennék, hogy az akkori Angliában voltak-e ilyen párok, akik előszeretettel vágtak bele egy-egy nyomozásba. Álkulcs használata, besurranás idegen házakba, kutatni valami után, amiről tudja, hogy ott rejtőzik, de vagy megtalálja, vagy nem stb.
Mindenben volt összefüggés, csak én nem találtam volna ki, hogy melyik hová vezet. És, hogy a fodrászok már akkor nagyon népszerűek voltak, jó kapcsolatokat ápoltak a kliensekkel, és a többi dolog. :) Jó lenne, ha én is tudnék ilyen történetet összekovácsolni, de aligha érhetnék fel arra a szintre. Ezért is imádom többek között Amanda könyveit. Könnyed kikapcsolódás egy áprilisi hónapban, vagy egy teljes évben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése